Bij Verder B.V. geloven wij in een persoonlijk aanpak met, waar mogelijk, zoveel mogelijk digitale ondersteuning. Deze digitale middelen zijn bedoeld als aanvulling op onze reguliere dienstverlening.

Flow
Wij maken gebruik van Flow, een innovatief systeem dat het werk van bewindvoerders, schuldhulpverleners en budgetbeheerders aanzienlijk vereenvoudigt. Flow brengt transparantie voor alle betrokkenen, efficiënte door slimme automatisering van werkstromen en communicatie én AI-koppeling van documenten aan het juiste dossier, wat administratieve lasten vermindert.
Deze digitale ondersteuning draagt bij aan een snelle, betrouwbare en overzichtelijke dienstverlening.
ZorgPortaal
ZorgPortaal is het integrale systeem voor de Wmo en Jeugdwet waar gemeenten het volledige proces van melding tot en met betaling van de zorg kan uitvoeren. Het systeem is volledig ingericht op gebruiksvriendelijkheid, met als doel de gebruikers te begeleiden door hun werkzaamheden, zodat zij zich volledig kunnen focussen op de cliënt. Werkprocessen zijn flexibel in te richten zodat deze perfect aansluiten op de werkwijze van de gemeente. Het systeem heeft een directe koppeling met het Dashboard Sociaal Domein, waardoor opgeslagen gegevens direct omgezet worden in overzichtelijke managementinformatie.
Meer weten? Bekijk onderstaande artikelen:
MijnDossier
Cliënten kunnen via de app MijnDossier veilig en eenvoudig toegang tot hun eigen financiële gegevens. Dit geeft hen inzicht in inkomsten, uitgaven, betalingen en schulden. Ook krijgen ze de mogelijkheid om in overleg te sparen via de ingebouwde ‘spaarpot’. Hierdoor krijgen ze zelf mee regie.
Neem gerust een kijkje in onze demo app van MijnDossier.
Lees meer over MijnDossier
Digitale rekeningnummers
Een goede start is essentieel in de financiële zorgverlening. Verder B.V. werkt met digitale rekeningnummers, waardoor wij binnen drie dagen inkomensverstrekkers kunnen aanschrijven. Waar het openen van een beheerrekening voorheen tot vier maanden kon duren, is het nu binnen één maand geregeld. Dit betekent dat er een snellere start kan worden gemaakt van de hulpverlening. Daarmee wordt de stress en onzekerheid bij de cliënten ontnomen en is er ook een eerder perspectief op stabiliteit en herstel.
Onze digitale middelen zijn er ter ondersteuning van de persoonlijke begeleiding.
Lees meer over de digitale rekeningnummers
Meer weten?
Ben je verwijzer of samenwerkingspartner en wil je meer weten over onze werkwijze? Neem gerust contact op. We laten graag zien hoe wij technologie op een mensgerichte manier inzetten in de financiële zorgverlening.