Filter
  • Onderwerp

Koffer met geld
3 februari 2025
Voor bedrijven en scholen Voor doorverwijzers Voor gemeenten

In 2024 kwijtschelding van €16 miljoen aan overheidsvorderingen

Bijna 2 miljoen Nederlanders hebben betaalachterstanden bij de overheid. Bij Verder zien wij dit terug. In schuldhulpverleningstrajecten bij Verder zijn in 2024 voor +/- 16 miljoen euro aan schulden kwijtgescholden bij diverse overheidsinstanties. Hieronder vindt u een opsomming per schuldeiser, waarbij de Belastingdienst verreweg de grootste is.
27 januari 2025
Voor gemeenten

Grip houden op de begroting én de komst van het ravijnjaar; hoe gaat uw gemeente hiermee om?

Handen
23 januari 2025
Voor bedrijven en scholen Voor burgers Voor doorverwijzers Voor gemeenten

Klanttevredenheidsonderzoek 2024

Betrokkenheid, betrouwbaarheid en kwaliteit zijn onze kernwaarden. Daarom staat klanttevredenheid bij ons centraal. Om inzicht te krijgen in hoe onze diensten worden ervaren en waar we kunnen verbeteren, hebben we in 2024 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de cliënten van bewindvoering, mentorschap, curatele, schuldhulpverlening en budgetbeheer. We delen graag, met trots, de resultaten van dit onderzoek.
Twee lopende vrouwen in gesprek
19 januari 2025
Voor gemeenten

Kansen en mogelijkheden bij de uitvoering van de Participatiewet

Optimaliseer de Participatiewet in uw gemeente.
Lees in deze whitepaper hoe uw gemeente de uitvoering van de Participatiewet kan verbeteren door rechtmatigheid en doelmatigheid te combineren, integraal te werken en een projectmatige aanpak toe te passen. Ontdek praktische inzichten en voorbeelden om werkzoekenden beter te ondersteunen.
Schuldhulpverlener in gesprek
20 december 2024
Voor bedrijven en scholen Voor doorverwijzers Voor gemeenten

Efficiënte schuldhulpverlening: De cijfers van 2024 bij Verder

Bij Verder zetten wij ons dagelijks in om huishoudens in Nederland te helpen hun financiële stabiliteit te herstellen en schuldenproblematiek aan te pakken. Onze cijfers van januari 2024 tot nu laten niet alleen de impact van onze inspanningen zien, maar ook de efficiëntie en brede reikwijdte van onze aanpak.
Postverwerking AI
20 december 2024
Voor doorverwijzers Voor gemeenten

AI-gestuurde postafhandeling: Verder versnelt dienstverlening met MAIT

Bij Verder geloven we dat innovatie de sleutel is tot betere dienstverlening. Onze nieuwste ontwikkeling is MAIT – een geavanceerde AI-oplossing die de verwerking van fysieke post en e-mail nog efficiënter maakt op ons eigen cliëntvolgsysteem Flow. Dankzij MAIT kunnen we de administratieve last drastisch verminderen, waardoor onze collega’s meer tijd hebben voor wat er echt toe doet: mensen helpen. Juist nu, in een tijd waarin de schuldenproblematiek (door bijvoorbeeld inflatie en hoge energiekosten) weer toeneemt, zetten we in op slimme technologie om sneller en efficiënter te werken.
Search button

Verbeterde leesbaarheid

Hoog contrast

Annuleren
Opslaan
Onze vacatures